Followers

Friday, July 29, 2011

sepetang bersama HARIS IQBAL!

assalamualaikum~~

semalam bosan2 main2 n jerit2 ng iqbal!
hahaha

acu yg lebih2 jerit lebih. haha
biase la acu kn kecik lg!

jom tgk iqbal yg comel nie! mcm cine~~ ikut acu die kot! hahaha


video

video

Tuesday, July 12, 2011

"mencari".. apakah??

assalamualaikum..
hari yg sgt letih
sgt panas
asyik minum air je dr td
tssk! T.T
muke pon dah makin terbakar!
dan paling x suke adalah dah selesema!
tekak dah sakit2
haruskah pergi klinik? hmm dok bilik je pon ok kn?

hari nie pergi "mencari" sesuatu
kenape suke mencari tak "dicari" ?
sbb bile mencari lebih banyak yang kita tahu, belajar, jd pengajaran etc
daripada sembunyi sbb takut dicari
mungkin ada yang tidak faham ape yang saya cakap nie
tapi nie la ayat terbaek yang boleh saya sampaikan
haha

ok2 macam nie.. ahaks! =)
hmm.. bile saya terdengar tentang sesuatu
mesti terase nk tahu betul atau tak
ye la kadang2 manusia suka menipu, pura2, berdrama etc
utk kepentingan masing2
haha
so saye suke bertanye itu ini sampai la saya dapat jawapan yg sebenarnya
bukan nk ckp saye nie terlalu fikirkn sangat pasal sesuatu
daripada rasa mcm mistik, tertipu, ditipu baek try cari jawapan
kan?? x salah kan?? =)

kadang2 org selalu menggunakan nama org2 besar (maksud di sini org yg lebih berpengaruh) untuk memanipulasikan org bawahan demi kepentingan diri sendiri
hahaha.. org2 besar nie pon tak tahu nama mereka digunakan
aisshh.. haruskah begitu?

kalau ada masalah peribadi berbincanglah
mungkin ade yang dapat menolong @ kasihan dan memberi ape yang kita pinta
jgn memaksa org laen untuk membuat itu ini sbb masalah peribadi sendiri
hehe.. sangat tidak sopan! =D

itu je kot yg nk share
harap2 ini juga menjadi pengajaran utk saye
dan kalian juge
sekian salam sayang.. =*

Monday, July 11, 2011

selimut hati

sangat sedih
terlalu sedih
sedih x terkire
sedih!
siape yg sudi nk selimutkan hati nie
xmahu hati sedih lagi

kenape aku??
mmg aku ke yg slalu mcm nie
ape sume nie?
asyik2 aku!

hhmm
dah la
hidup kene teruskan
biar la ape terjadi
ade hikmah

mungkin aku x cukup baek
ahh..bukan mungkin
memang x cukup lg
banyak lg kene blaja
insyaallah